میخواهم ماجرا را از آنجا شروع کنم که عده ای از یهودیان به دنبال تسخیر پیامبر آخرالزمان به نفع خودشان بودند و برای این منظور حتی راضی به مهاجرت به منطقه ی بیابانی و خشک عربستان شدند و پس از آنکه به این خواسته ی خود نرسیدند به افکار و اعمال شوم دیگری روی آوردند.

این کینه توزی ها را میتوان در طول تاریخ بعد از استقرار حکومت اسلامی نیز مشاهده کرد.تداوم این کینه توزی ها و عداوت ها بود که خداوند به پیامبرش میفرماید:"یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد مگر آنکه از خواسته های آنان پیروی کنی"(بقره،120)

و اکنون هم پس از قرن ها این کینه توزی ها را میتوان در اعمال این قوم شوم مشاهده کرد.اعمالی چون جنگ تحمیلی 8 ساله ، تحریم ، ترور دانشمندان و .... . با مقایسه این رفتارها میتوان اطمینان حاصل کرد که راه ما همان راهی است که در نظر پیامبر اکرم(ص)بوده و ما را به ادامه این راه و آینده روشن آن امیدوارتر میکند. اما باید بدانیم و هوشیار باشیم که کینه توزی ها همچنان ادامه دارد و تنها شکل آن تغییر یافته است و اخیرا بنا به فرموده امام خامنه ای(مدظله العالی) آنها به دنبال نفوذ هستند. این یعنی همانطورکه حضرت آقا فرمودند ، دشمن بدش نمی آید اگر چیزی به اسم جمهوری اسلامی در دنیا وجود داشته باشد و حتی در راس آن شخصی معمم باشد اما افراد آن جامعه و سران مملکتی آن ، اعمال و رفتاری را نشان دهند که آنها میخواهند ؛ یعنی استحاله کلی نظام اسلامی. اینجاست که اهمیت کارهای ما معلوم میشود. کارهایی که اندک بی دقتی در انجام آنها ، میشود بازی در زمین دشمن ؛ یعنی بی آنکه بدانیم در خدمت آنهاییم و در جبهه آنها سربازی میکنیم ؛ حتی اگر هنوز هم شور و شوق انقلابی داشته و یا عاشق سینه چاک ولایت فقیه باشیم.

"الناس علی دین ملوکهم " مردم پیرو پادشاهان خود هستند. اما در جامعه کنونی این مردم هستند که پادشاهان خود را انتخاب میکنند. در زمان حساس کنونی که پای اسلام و کفر و حق و باطل در میان است ، میطلبد هوشیاری ما نیز دوچندان باشد ؛ یعنی از یک سو سعی در بالا بردن درک و فهم خود نسبت به موقعیت حساس کنونی داشته باشیم و از طرف دیگر عمارگونه یافته ها و داشته های خود را به دیگران منتقل کنیم. به نسل جوان بگوییم از آرمان های امام راحل(ره) ، بگوییم از راه انقلاب و آرمان های آن ، بگوییم از مطالبات حضرت آقا از یک دولت و ملت اسلامی. و اینگونه است که به لطف حق بار دیگر نقش بر آب خواهیم کرد نقشه های شوم استکبار را که هدفش نابودی اسلام است و السلام و انتخاباتی رقم خواهیم زد سراسر از شور و شعور که حاصل آن مجالسی خواهد شد که زنده کند آرمان هایمان را و پاس بدارد خون شهیدان گلگون کفنی را که تا پای جان به پای این آرمان ها ماندند. امید که این شهیدان دستگیر آخرتمان باشند.