۲ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ جهان تیغ
رسانه و حکومت فریب

رسانه و حکومت فریب

سه اهرم تطمیع، تهدید،تحمیق .وسایل حکومت های شیطانی و غیرالهی با محوریت اعمال فریب مردم هستند(1)در حکومت یزید و طبقه اشراف حامی ارزش های دنیوی [الیگارشی:سلطه اقلیت ثروتمندان و اشراف صاحب نفوذ]بوسیله این اهرم ها نخبگان و عوام جامعه را طوری فریب داد که به جنگ و شهادت امام حسین(علیه السلام)بفاصله چند سال از فوت پیامبر اقدام کردند.

فریب بوسیله تطمیع مانند وعده حکومت ری به عمر سعد یا رشوه و خرید همه سرداران امام حسن علیه السلام برای ترک و خیانت به ایشان و حتی همسر ایشان توسط معاویه.
فریب بوسیله تهدید چون شایعه نزدیکی یورش نزدیک لشگر عظیم شام به کوفه یا مجازات یاری امام حسین علیه السلام.
فریب بوسیله تحمیق عوام چون خروج امام حسین و ارتداد ایشان بعلت عدم بیعت با یزید.
در هنگام شهادت امام علی علیه السلام نیز تحمیق و قدرت تبلیغاتی چنان بود که گفتند مگر علی نماز میخوانده؟!


۲.در پست قبل کارکرد تحمیق و بی خبر و جاهل باراوردن مردم جامعه توسط رسانه های امریکا [با مالکیت زرسالاران یهود]برای جامعه امریکا ذکر شد.
رسانه ها و مدیا متعلق به طبقه الیگارشی جهانی است و وظیفه تحمیق مردم جهان بر عهده دارند.
تهدید و تطمیع الیگارشی جهانی بر اندک جوامع مقاوم نیز بر اساس پروتکل ها و قوانین سازمان های جهانی طی روند جهانی سازی و تهاجم و اشغال نظامی کشورهای ضعیف تر انجام میشود.

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۲:۰۲ ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰
جهان تیغ
شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۵۶ ب.ظ جهان تیغ
رسانه  فریب

رسانه فریب

  • ۱.#دیوید_بارسامیان مدیر ایستگاه رادیویی الترناتیو در امریکا که در برنامه عصراقای #نادر_طالب_زاده در #شبکه_افق صحبت می کرد نکته قدیمی اما مهم را دوباره متذکر شد.گفت: فکر میکنید وقتی امریکا رو برای آمدن به ایران ترک میکردم خبر اصلی #رسانه های امریکا چه بود؟نه اخبار جنگ در #سوریه نه یمن نه داعش نه خاورمیانه نه ایران یا وضعیت و اتفاقات مهم جهان بلکه درباره برد پیت و انجلیناجولی و خبر طلاق این دو ستاره های هالیوودی بود. 
    در واقع مردم امریکا اصلا نمی دانند که بیرون از کشورشان چه اتفاقاتی می افتد و #دولت و ارتش امریکا در دنیا دارد چکار میکند. مردم امریکا نمی دانند #یمندر کجای دنیاست.[ همان طور که در زمان حمله امریکا به #عراق هم نمی دانستند که عراق کجاست] 
    می گفت اکثر منتقدین جدی دولت های امریکا و در عین حال بسیار سرشناس همچون #نوام_چامسکی که در محافل دانشگاهی جهان پدر فلسفه مدرن زبان جهان شناخته میشود کاملا در رسانه های امریکا سانسور میشوند و مردم از دیدگاه های انها مطلع نمی شوند.اکثر رسانه های امریکا درباره مسایل سطحی و سرگرمی و جنسی است.

    ۲.این مطالب رو مقایسه کنیم با نگاه عرفی در جامعه و تبلیغات و تخریب جریانات #غربگرا اجتماعی و#سیاسی به رسانه های داخلی کشور بویژه صدا وسیما که متهم به سانسور و سوگیری و بسته بودن می کنند.که یکی از بهانه های ماهواره بینها و مشتریان#بی_بی_سی_فارسی و #صدای_امریکا است. 

ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۵ ، ۲۱:۵۶ ۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰
جهان تیغ